Acasă » Petrol și Gaze » Rețeaua Rottco va afilia 100 de benzinării până la finalul anului

Rețeaua Rottco va afilia 100 de benzinării până la finalul anului

17 mai 2017
Consumatori
energynomics

Paul Pop, fost director în grupul Rompetrol şi patron al firmei de distribuţie de produse petroliere Rottco, a reuşit să afilieze primele 60 de staţii de distribuţie în proiectul său Rottco Synergy, o nouă reţea de distribuţie a carburanţilor prin care micii benzinari să poată concura cu marile lanţuri.

„Anul trecut pe vremea asta începeam proiectul Rottco Synergy (…). Ne-am poziţionat ca integrator şi am reuşit să avem acum 60 de benzinării integrate în sistem. Alte 20 sunt în faza de contractare. Vrem să ajungem la 100 de staţii până la sfârşitul anului apoi să începem discuţiile pentru partea de brand”, a spus Pop, citat de economica.net.

Proiectul celor de la Rottco se referă la benzinăriile mici dar care au totuşi un volum semnificativ de vânzări, în medie de 2-3 metri cubi de carburanţi pe zi (media în staţiile marilor lanţuri este cuprinsă între 7 şi 12 metri cubi), care se află în oraşe sau pe rute importante şi care au şi magazine.

„În acest proiect, Rottco are rol de integrator și finanțează în mare parte standardizarea, integrarea și interoperarea informațională a serviciilor. Obiectivele strategice ale proiectului Rottco Synergy, lansat în iunie anul aceata, sunt: interconectarea benzinăriilor independente românești într-o rețea națională și interactivă, capabilă să ofere servicii similare marilor rețele internaționale, creșterea valorii afacerii proprietarilor independenți de stații precum și creșterea competitivității, obiective care se pot realiza doar prin accesul la servicii integrate specifice rețelelor de distribuție”, spuneau cei de la Rottco anul trecut.

După ce sistemul a fost implementat, cele 60 de mici staţii au un sistem informatic integrat, au devenit practic parte a unei reţele, deşi nu şi-au schimbat proprietarii, şi, cel mai important, în toate aceste staţii camioanele din flote pot plăti carburanţii cu ajutorul cardului de carburant Rottco. Un sistem pe care micii benzinari nu îl aveau până acum, şi în lipsa căruia au pierut în faţa marilor lanţuri de benzinării.

Ulterior acestei etape, Pop vrea ca staţiile integrate în Rottco Synergy să aibă şi un brand propriu. Investiţia fiecărui proprietar de staţii ar fi de circa 50-60.000 de dolari dar beneficiile s-ar traduce într-un plus de vânzări de circa 3.000 de dolari pe lună, potrivit afirmaţiilor acestuia.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *