BCR Pensii a lansat www.pensiibcr.ro, un nou website ce beneficiază de o navigare mai intuitivă şi numeroase caracteristici îmbunătăţite sau noi, a anunțat compania. Totodată, BCR Pensii a venit și cu o nouă versiune pentru serviciul 24 Pensie.
„Vrem să fim cât mai aproape de clienții noștri, să răspundem prompt întrebărilor acestora, iar acum o vom face și prin serviciul de chat disponibil pe site-ul pensiibcr.ro. Ne dorim să oferim în orice moment clienților BCR Pensii, prin serviciul 24 Pensie, accesul la infomații și date concrete cu privire la economiile pe care le au în conturile individuale de pensie privată. Relansarea website-ului PensiiBCR.ro și a serviciului 24 Pensie sunt acțiuni ce fac parte din demersurilor noastre de creștere a nivelului educației financiare și conștientizării nevoii de economisire individuală pentru la pensie”, a declarat Melania Mirea, Director Executiv, BCR Pensii.
Serviciul 24 Pensie oferă clienţilor o serie de noi facilităţi, precum acces permanent la situația financiară detaliată a contului de pensie ( inclusiv detalii despre fiecare contribuție alocată) și vizualizarea/actualizarea rapidă a datelor personale. Totodată, scrisoarea de informare anuală va putea fi găsită și în contul personal 24 Pensie.
Totodată, clienţii BCR Pensii vor beneficia pe www.pensiibcr.ro de suport și consiliere permanentă via chat sau la numărul de telefon 021.9503.
Recent, Fondul de Pensii Facultative BCR Plus a depășit 100.000 de clienți, înregistrând 101.939 de participanti, 182,96 milioane de lei active nete în administrare și o rată de rentabilitate anualizată pentru ultimele 24 de luni de 9,6733% la 31 martie 2015, conform datelor publicate de ASF.