Rompetrol a început să modernizeze stațiile de alimentare, pentru a introduce un nou concept de benzinărie. Primul exemplu este benzinăria din Otopeni, care a primit noi elemente de identitate vizuală, o arhitectură modernă şi spaţii interioare reorganizate. Investiția de aproximativ un milion de dolari s-a concretizat inclusiv în pompe de ultimă generație, dotate cu sisteme multimedia.
Oficiali Rompetrol anunță că noile stații înregistrează un consum redus de energie, pe baza unui sistem de iluminat cu tehnologie LED, iar serviciile de restaurant aduc un concept unic pe piața locală, de preparare a produselor gastro – Croust’wich.
De asemenea, stația Rompetrol Otopeni oferă un dispozitiv de plată automată a facturilor de utilități și telefonie, de internet Wifi, salon închis pentru fumători, precum și locuri de parcare suplimentare.
O investiție de 17 milioane de dolari
„Elementele definitorii ale conceptului se vor regăsi până la finele anului în 25 de staţii Rompetrol, dar şi în 3 noi benzinării, valoarea totală a investiţiei ridicându-se la 17 milioane dolari”, a declarat directorul general executiv al grupului Rompetrol, Zhanat Tussupbekov.
Grupul Rompetrol are activităţi de retail în peste 1.100 de puncte de distribuţie a carburanţilor, în România, Georgia, Bulgaria, Moldova, Ucraina, Franţa şi Spania.
În România, compania operează peste 750 de puncte de distribuţie a carburanţilor (staţii proprii, staţii Partener, Rompetrol Express, baze interne de 9 şi 20 metri cubi), 230 de staţii distribuţie GPL auto, 9.000 de puncte de distribuţie butelii şi 3 staţii de îmbuteliere GPL, la Constanţa, Arad şi Bacău.
Grupul este deţinut de compania kazahă de stat KazMunayGas.