Rompetrol Downstream, divizia de retail a Grupului KMG International în România, a deschis o nouă stație sub franciza Rompetrol Partener în comuna Pătrăuți, judeţul Suceava. Stația a necesitat investiții de 1,5 milioane de dolari. În același timp, compania a anunțat o creștere a vânzărilor de carburanți cu 7%.
Rompetrol Downstream opera la final lunii iulie 939 de puncte de comercializare a carburanților (stații proprii, stații Rompetrol Partner, stații Rompetrol Expres, baze interne de 9 și 20 de metri cubi), în creștere cu 70 de unități comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. La acestea se adaugă și 6 depozite de carburanți (Arad, Craiova, Mogoșoaia, Simleul Silvaniei, Vatra Dornei și Zărnești), dar și cele 3 stații de îmbuteliere a gazului petrolier lichefiat (Bacău, Arad și Pantelimon).
”Planul pentru următorii 5 ani este să parafăm cel puțin 7 parteneriate noi în fiecare an. Este un ritm alert, dar realizabil…”, a spus Serghei Șevcenco, director general al Rompetrol Downstream.
Vânzări de retail în creștere cu 8%
Rompetrol Downstream împreună cu Rompetrol Gas au reușit în perioada ianuarie – iunie 2019 o creștere cu 7% a cantităților totale de carburanți comercializați (benzină, motorină, GPL) pe plan intern.
Pe segmentul de retail, companiile au consemnat în primele luni ale lui 2019 o majorare cu 8% vânzărilor. Evoluția a fost susținută de proiectele de dezvoltare intensivă si extensivă, marketing, dar și de o creștere importantă pe segmentul NFR (non-fuel retail), care au dus la optimizarea și reducerea costurilor operaționale.