Bogdan Tudorache
CEZ a decis să extindă perioada de contractare pentru consumatorii rămași în serviciul universal cu șase luni, a declarat Ondrej Safar, directorul general al CEZ România, într-un interviu acordat Agerpres.
”Consumatorii nu au nici un motiv să se grăbească… Noi am decis să extindem perioada de contractare pentru șase luni”, a spus el, explicând că, dacă un consumator alege oferta CEZ în această perioadă, îi va fi oferită diferența de preț (ca discount), între costul serviciului universal și a celui concurențial.
Între timp, CEZ va informa suplimentar consumatorii cu privire la oferta sa de pe piața concurențială.
”Vom continua să trimitem informații consumatorilor… care au la dispoziție și site-ul și call-center-ul nostru, pentru a se informa”, a adăugat Safar.
CEZ s-a numărat printre primele companii care au anunțat că vor oferi o perioadă de grație de șase luni consumatorilor din serviciul universal, pentru a se muta în segmentul concurențial. Ulterior, toate companiile de serviciu de ultimă instanță au primit această recomandare, din partea ANRE, și s-au angajat să facă astfel de reduceri.