Schneider Electric a lansat aplicația Customer Care by Schneider Electric, prin care le oferă clienților acces facil 24/7 la servicii de suport specializat și informații utile. Disponibilă gratuit, în 11 limbi străine, pe dispozitivele iOSTM și AndroidTM, această aplicație reprezintă cea mai rapidă și ușoară cale de a contacta direct un reprezentant Schneider Electric.
Prin utilizarea funcției de căutare rapidă sau prin scanarea unui cod QR, clienții pot accesa răspunsuri la întrebări frecvente și documentația tehnică a produselor. De asemenea, aceștia au posibilitatea de a căuta ghiduri tehnice și de a înregistra produse.
Aplicația Customer Care by Schneider Electric le oferă clienților acces rapid la asistență specializată, aceștia putându-se conecta direct cu Centrul de Suport Clienți al Schneider Electric printr-o singură atingere a ecranului tactil sau prin e-mail.
Proiectată pentru dispozitivele iOSTM și AndroidTM, aplicația Customer Care by Schneider Electric este disponibilă gratuit pe Google PlayTM și în Apple App StoreSM, în 11 limbi străine, urmând să includă în viitor noi limbi străine și caracteristici.
În România, Schneider Electric operează și un centru de suport clienți, înființat în anul 2011 în București, care funcționează în prezent ca un hub regional pentru grupul Schneider Electric. Cei aproximativ 100 de angajați ai centrului oferă asistență comercială, logistică și tehnică prin telefon, web și email pentru 46 de țări, în 20 de limbi străine, pentru parteneri, distribuitori, dezvoltatori de tablouri electrice, integratori de sistem, electricieni și utilizatori finali ai soluțiilor Schneider Electric.