Acasă » Interes general » SGS obține o poziționare de vârf în clasamentul Time al celor mai bune companii din lume

SGS obține o poziționare de vârf în clasamentul Time al celor mai bune companii din lume

10 octombrie 2024
Dezvoltare profesională
Bogdan Tudorache

SGS a fost inclusă în clasamentul anual Time al celor mai bune companii din lume, a anunțat compania. Astfel, SGS a obținut prima poziție în clasamentul companiilor de testare, inspecție și certificare, se arată în comunicatul remis Energynomics.

”Suntem încântați să anunțăm că SGS a fost inclusă în clasamentul anual TIME al celor mai bune companii din lume. După ce, la începutul acestui an, TIME ne-a clasat pe locul 6 în topul celor mai sustenabile companii la nivel global, suntem mândri să deținem începând de acum și prima poziție în rândul companiilor de testare, inspecție și certificare (TIC) în această listă prestigioasă.

”Recunoașterea de mai sus are la bază trei factori cheie: satisfacția angajaților, creșterea veniturilor și transparența în domeniul sustenabilității (ESG). Mulțumim întregii noastre echipe și tuturor partenerilor care contribuie la succesul nostru”, susțin oficialii SGS.

SGS este cea mai importantă companie de testare, inspecție și certificare din lume – recunoscută la nivel mondial drept referință în domeniul sustenabilității, calității și integrității. Cei 99.600 de angajați ai SGS operează o rețea de 2.600 de birouri și laboratoare extinse în întreaga lume.

 

 

Autor: Bogdan Tudorache

Activ în presa economică și de afaceri de 26 de ani, Bogdan a absolvit Dreptul, apoi a urmat cursuri intensive de economie și Business English. A avansat până în poziția de redactor-șef încă din 2006 și a asigurat managementul și politica editorială pentru numeroase publicații economice dedicate în special comunității investitorilor străini în România. Din 2003 și până în 2013 a fost activ mai ales în sectorul financiar-bancar. A început colaborarea cu Energynomics în 2013, remarcându-se prin cunoștințe avansate ale piețelor, comunităților de afaceri și un stil editorial matur, atât în limba română, cât și în engleză.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *