Acasă » Termo » Shahrad Adjili: Kawasaki este prima companie care operează o aplicație completă de cogenerare pe bază de hidrogen 100%.

Shahrad Adjili: Kawasaki este prima companie care operează o aplicație completă de cogenerare pe bază de hidrogen 100%.

15 iulie 2022
Cogenerare
Bogdan Tudorache

După dezastrul de la Fukushima din 2011, guvernul japonez a decis să schimbe mixul de combustibili și să se concentreze asupra hidrogenului ca viitor combustibil, iar multe companii, inclusiv Kawasaki, au început să se concentreze pe soluții tehnice pentru hidrogen, a declarat Shahrad Adjili, șeful departamentului de vânzări al Kawasaki Gas Turbines Europe, la conferința Regional Approach Bruxelles, organizată de Energynomics. Kawasaki este prima companie care a operat o aplicație completă de cogenerare pe bază de hidrogen 100%, spune el.

„Hidrogenul a fost declarat combustibilul viitorului pentru producerea de energie electrică, iar noi avem soluțiile tehnice care vor pot fi prezentate de toți producătorii de turbine cu gaz în viitor. Kawasaki este cunoscută pentru motocicletele sale, dar compania a început, de fapt, acum 150 de ani, cu producția de nave maritime. De-a lungul anilor, ne-am extins activitatea în numeroase alte sectoare. Kawasaki Gas Turbine Europe face parte din divizia Sisteme și instalații energetice. Avem sediul central foarte aproape de Frankfurt, în Germania, și avem, de asemenea, câte un birou în România și în toate țările europene. Avem o gamă largă de produse atunci când vine vorba de turbine cu gaz și motoare cu gaz. Acestea sunt foarte eficiente și sunt concepute în principal pentru aplicații de cogenerare de energie electrică și termică”, a declarat Shahrad Adjili.

DESCARCĂ PREZENTAREA LUI SHAHRAD ADJILI!

„Kawasaki a început să se concentreze asupra soluțiilor tehnice pentru hidrogen. Am început cu transportul hidrogenului și Kawasaki a produs prima navă, care este deja în uz. Hidrogenul este un gaz foarte periculos, trebuie să fie răcit la -253 grade C, pentru a putea fi transportat. Este nevoie de o mulțime de soluții foarte sofisticate pentru a menține în funcțiune o astfel de navă. Kawasaki a avut nevoie de câțiva ani, pe baza experienței pe care o avea cu navele de transport GNL, pentru a produce prima navă. Urmează să creștem dimensiunea navelor, astfel încât până în 2030 va fi operațională nava de 160.000 de metri cubi”, a adăugat el.

Vezi Galeria de fotografii de la Bruxelles!

Conferința Abordare Regională Brussels a fost organizată de Energynomics cu susținerea partenerilor noștri: Kawasaki Gas Turbine Europe, MET România Energy, Restart Energy.

Autor: Bogdan Tudorache

Activ în presa economică și de afaceri de 26 de ani, Bogdan a absolvit Dreptul, apoi a urmat cursuri intensive de economie și Business English. A avansat până în poziția de redactor-șef încă din 2006 și a asigurat managementul și politica editorială pentru numeroase publicații economice dedicate în special comunității investitorilor străini în România. Din 2003 și până în 2013 a fost activ mai ales în sectorul financiar-bancar. A început colaborarea cu Energynomics în 2013, remarcându-se prin cunoștințe avansate ale piețelor, comunităților de afaceri și un stil editorial matur, atât în limba română, cât și în engleză.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *