Rezultatele Teletrans din primul semestru (S1) al anului sunt remarcabile, compania reușind atingerea unui rezultat financiar pozitiv, cu un profit net în valoare de 309.848 lei, în timp ce în aceeași perioadă a anului trecut pierderea înregistrată a fost în valoare de 442.960 lei.
Teletrans derulează activități de prestare a serviciilor specifice de telecomunicații, informatică de proces și informatică managerială atât pentru clientul principal, Transelectrica, cât și pentru alți clienții de pe telecomunicațiilor.
La finalul anului 2019 compania a înregistrat o pierdere de circa 4,68 milioane lei. Rezultatul financiar al companiei s-a îmbunătățit într-un mod consistent comparativ cu anul precedent, fiind influențat în special de diminuarea masivă a cheltuielilor, care au fost reduse cu 797.076 lei față de aceeași perioadă a anului 2019.
Capitalul social al Teletrans S.A. a fost la data de 30.06.2020 în valoare de 6.874.430 lei, format dintr-un număr de 687.443 acțiuni cu valoare nominală de 10 lei. Capitalurile proprii la 30.06.2020 au valoarea totală de 28.386.566 lei, înregistrându-se o scădere de aproximativ 12,2% față de anul precedent.
În cursul primului semestru al anului 2020, Teletrans S.A. a continuat liniile de business consacrate: servicii specifice de telecomunicații, informatică de proces și informatică managerială, înregistrând venituri în valoare de 17.055.734 lei, comparabile cu aceeași perioadă a anului trecut, când au fost realizate venituri în valoare de 17.043.833 lei.
„În același timp, în vederea diversificării activității și de creștere a veniturilor, analizăm includerea de noi servicii in portofoliul companiei. Dezvoltarea portofoliului de servicii se va realiza atât în manieră reactivă, pe baza solicitărilor clientului, dar și proactivă, prin adaptarea constantă a pachetului de servicii oferite la evoluțiile tehnologice și la dinamica pieței. Totodată, chiar dacă rezultatele obținute de Teletrans S.A. în primul semestru au fost foarte bune, demersurile în scopul creșterii profitabilității vor continua cu reorganizarea departamentelor suport în vederea creării unei structuri mai suple și mai eficiente în gestionarea proceselor pre și post vânzare”, a declarat Dragoș Roibu, director general al Teletrans.