TeraSteel, parte a Grupului TeraPlast, unul dintre cei mai importanţi producători de panouri termoizolante şi hale la cheie din România, a anunţat, miercuri, că a înregistrat creşteri de două cifre pe toate categoriile de produse în 2018.
Compania a avut anul trecut o creştere de peste 53,7% a exporturilor, pe fondul extinderii către piaţa din Serbia. În plus, volumul vânzărilor de panouri sandwich a crescut cu peste 54% faţă de 2017, de profile zincate cu 25%, iar cel al soluţiilor la cheie sub forma de hale industriale, spaţii logistice sau depozitare cu peste 15%, valoric.
”Creşterea capacităţii de producţie, îmbogăţirea portofoliului de produse şi extinderea pe piaţa din Serbia au avut o contribuţie decisivă la evoluţia favorabilă a companiei din ultimul an, drept dovadă şi rezultatele din 2018”, a declarat directorul general al TeraSteel, Cosmin Pătroiu.
În 2018, piaţa de panouri sandwich a fost puternic influenţată de dinamica înregistrată în sectorul de construcţii civile şi industriale, compania mizând pe o creştere a acestui segment şi pentru perioada următoare.
”Pentru România ne aşteptăm la o creştere de 3-5% a pieţei panourilor, în timp ce ritmul de creştere pentru Serbia estimăm că ajunge la 10%. Prin prezenţa în Serbia ne-am consolidat poziţia pe pieţele din regiune, iar în 2019 ne propunem să continuăm această expansiune a reţelei de distribuţie”, a precizat Cosmin Pătroiu.