Transgaz are șanse minime să recupereze măcar în parte cheltuielile prilejuite de asocierea la proiectul Nabucco. Operatorul rețelei naționale de transport al gazelor naturale a explicat, la solicitarea unor acționari, că nu a luat în considerare această probabilitate. Informarea companiei Transgaz arată că dată fiind „incertitudinea monetizării activelor financiare ale companiei Nabucco Pipeline International GmbH, provizionul pentru deprecierea imobilizărilor financiare a fost constituit la nivelul contribuției efective a SNTGN Transgaz SA la capitalul social al Nabucco Pipeline International GmbH și nu a luat în considerare probabilitatea unor vânzări efective de active reziduale ale companiei în care suntem asociați.”
Transgaz a contribuit cu 110,7 milioane de lei la proiectul gazoductului Nabucco West. Pe lângă această sumă ar putea fi raportate drept pierdere alte 6,6 milioane de lei, care provin din calitatea de asociat în cadrul proiectului. Cheltuielile reprezintă în principal costuri cu rezilierea contractelor aflate încă în derulare (contracte de consultanță, contracte de închiriere a spațiilor pentru birouri sau contracte de leasing pentru autovehicule), costuri cu personalul, costuri privind arhivarea și gestionarea bazei de date și documente ale companiei Nabucco Pipeline International GmbH și ale companiilor naționale Nabucco. Suma pierdută de Transgaz este cu mult mai mică decât cea provizionată de partenerii austrieci de la OMV. Liderul consorțiului Nabucco a marcat o pierdere de 55 de milioane de euro în urma eșecului acestui proiect la care au mai luat parte Bulgarian Energy Holding (Bulgaria), MOL (Ungaria), BOTAS (Turcia) și GDF Suez (Franța).
După eșecul proiectului Nabucco West, acționarii erau preocupați dacă Transgaz va prezenta un buget rectificat de venituri și cheltuieli pe 2013. Transgaz anunță că există suficiente premise pentru așa ceva, acestea fiind, în afară de înregistrarea provizionului de depreciere, modificarea tarifelor de transport al gazelor naturale și a estimărilor privind cantitățile transportate comparativ cu cele evaluate inițial, trecerea la aplicarea sistemului de evidență contabilă IFRS pentru estimări și realizări și rezultatele obținute de companie în primul semestru.